Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Edirne Valiliği
EDİRNE İL ÖZEL İDARESİ
EDİRNE İL ÖZEL İDARESİ
EDİRNE İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Telefon Rehberi Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Kalite Politikası Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları İhaleler Faaliyet Raporları Performans Programı Kurumsal Mali Durum Beklentiler Raporu Mali Tablolar Birlik Kurum ve Kuruluşlara Aktarılan Ödenekler E-İMAR İmar Planları Kurumsal Web Adresleri
  • İLETİŞİM
°C
25
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Vali Yrd. Genel Sekreter V.
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Plan ve Proje Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Sağlık İşleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
    • İlçe Özel İdareler
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Çalışma Yönetmeliği
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Görevleri
    • Köydes
    • Telefon Rehberi
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kalite Politikası
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • İhaleler
    • Faaliyet Raporları
    • Performans Programı
    • Kurumsal Mali Durum Beklentiler Raporu
    • Mali Tablolar
    • Birlik Kurum ve Kuruluşlara Aktarılan Ödenekler
    • E-İMAR
    • İmar Planları
    • Kurumsal Web Adresleri
  • İLETİŞİM
 

BASIN AÇIKLAMASI

28.10.2021
 
 

BASIN AÇIKLAMASI

 

İlimizde bulunan ve hizmet kapasitesinin artırımı amacıyla yenileme çalışmaları yapılması planlanan “Pazarkule Sınır Kapısı Modernizasyon Çalışmaları” konusunda basına yansıyan haberlerdeki bazı hususlar ile ilgili olarak aşağıdaki bilgilendirmenin yapılması gereği duyulmuştur.

Türkiye-Yunanistan sınırında yer alan Pazarkule Sınır Kapısının modernizasyon çalışmaları konusunda süreç, konunun tüm paydaşlarına her aşamada tüm bilgilendirmeler yapılarak yürütülmüştür.

Bu süreçte;

  • Yüksek Planlama Kurulunun 13/03/2013 tarihli ve 2008/T-6 sayılı kararına istinaden Pazarkule Gümrük Kapısının yeniden yapılandırılması ve modernizasyonu amacıyla, mülkiyeti Edirne İl Özel İdaresine ait Edirne İli, Merkez Karaağaç Mahallesi, 5 parselde kayıtlı, 2.940,00 m2 yüzölçümlü, 6 parselde kayıtlı 4.860,00 m2 yüzölçümlü, 7 parselde kayıtlı 4.740,00 m2 yüzölçümlü ve 801 ada 8 parselde kayıtlı 3.517,80 m2 yüzölçümlü taşınmazların ilgili Bakanlığa 06/08/2013 tarihli ve 10228 sayılı yazıları ile tahsisi talep edilmiştir.
  • İl Genel Meclisi’nin 03/09/2013 tarih ve 177 sayılı kararı ile toplam 5 adet taşınmaz 25 yıl süre ile Pazarkule Gümrük Kapısı modernizasyonu için tahsis edilmiş ve mevcut durum taraflar arasında protokole bağlanmıştır. 2013 yılından bu yana belirlenen alanda gümrük sahasının genişletilerek yeniden yapılandırılmasına ilişkin  proje çalışmaları devam etmiştir.
  • Proje için planlanan alanda, Trakya Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü tarafından tevhid, ifraz, yola terk işlem dosyaları hazırlanmış olup, Edirne Belediye Encümeninin 06.05.2021 tarihli ve 2021/246 nolu kararı ile  tevhid, ifraz, yola terk işlemlerinin yapılmasına oy birliği ile karar verilmiştir. Yapılan işlem sonucunda 801 ada 34 parselde kayıtlı 14.518,20 m2 yüzölçümlü arsa vasıflı taşınmaz oluşmuş olup, 08/06/2021 tarihinde tapuya tescil edilmiştir. Edirne Belediyesi tarafından yapılan imar uygulaması ile toplam 5 adet taşınmaz birleştirilerek tek bir parsel haline getirilmiştir.

 

  • Valiliğimizce 12.06.2021 tarih ve 8484 sayılı yazı ile imar uygulaması ile tek parsele dönüşen taşınmaz için İl Genel Meclisine, 2013 yılında alınan karara atfen taşınmazın tahsisinin yenilenmesi talebinde bulunulmuştur. Buna ilişkin olarak İl Genel Meclisi 07/09/2021 tarihli ve 145 nolu kararında ise; Pazarkule’de bulunan yerin tahsisini şarta bağlı olarak kararlaştırılarak; Kapıkule’de gümrük sahası dışında otopark olarak kullanılan yerden 14.518,20 m2 yerin İl Özel İdaresine tahsisi yapılması durumunda, Pazarkule’de bulunan yerin tahsisinin verilmesine oy birliği ile karar vermiştir.
  • İhalesi aylar öncesinde planlanan yatırımın tehlikeye girme ihtimali oluştuğundan, Valiliğimizce İl Genel Meclisi Başkanlığına 20/10/2021 tarihli ve 14509 sayılı yazımızla yeniden görüşülmesi ve tahsisin yeniden karara bağlanılması talebinde bulunulmuştur.
  • Yukarıdaki izahatlardan da anlaşılacağı üzere gerek  Pazarkule Gümrük Kapısı ihale kararı gerekse taşınmaz tahsisi ve imara ilişkin iş ve işlemler aylar ve yıllar öncesinden başlayan idari ve hukuki süreçler sonunda karar aşamasına gelmiştir. Hal böyleyken konunun İl Genel Meclisinde kısa bir zaman içerisinde ve olağanüstü toplantı usulüyle karara bağlandığı gibi bir algı oluşturulmaya yönelik beyanatlarda bulunulduğu görülmektedir. Bu tür beyanatlar  gerçeklikten ve ciddiyetten uzaktır.
  • Pazarkule Sınır Kapısı açıldığı günden bugüne kadar yetersiz kapasite ile işlem yapılan bir sınır kapısı iken, projenin tamamlanması sonrasında modern bir görünüme sahip olacak ve kapasitesi üç katına çıkartılmış  olarak Edirne’nin ekonomisi, ticareti ve turizmi için yeni imkânlar ve fırsatlar sağlayacaktır. Nitekim İl Genel Meclisi üyelerimiz basiretlerini göstererek Edirne’nin hayrına olacak bu işte tereddüt göstermemişler ve oybirliği ile tahsis kararı almışlardır.

 

     Kamuoyuna saygı ile duyurulur.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Edirne Valiliği
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
Kocasinan Mah. Prof. Dr. Süheyl ÜNVER Cad. No:2 Edirne-Merkez
(0284) 235 27 03
 

Bizi Takip Edin

 
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız